Angstbehandeling door Microdosering: 

Angstbehandeling door Microdoseren: Angststoornissen zijn een van de meest voorkomende psychische problemen waarmee mensen wereldwijd worden geconfronteerd. Elk jaar leven ongeveer 25 miljoen mensen met deze aandoening, wat neerkomt op ongeveer 5,4% van de bevolking.

Psychische stoornissen komen het vaakst voor in Finland, Frankrijk, Ierland en Nederland. Elk land heeft tarieven van 18,5% of meer.

De feiten en statistieken in Amerika zijn vergelijkbaar met die in Europa.
  • Meer dan 40 miljoen volwassenen in de Verenigde Staten ervaren elk jaar een angststoornis.
  • Hoewel dit probleem van de geestelijke gezondheid zeer goed te behandelen is, wordt minder dan 40% van degenen met een diagnosticeerbare aandoening behandeld.
  • Mensen met angst hebben tot vijf keer meer kans om naar de dokter te gaan.
  • Een persoon met aanhoudende angst heeft zes keer meer kans om in het ziekenhuis te worden opgenomen voor een psychiatrische stoornis.
  • Angststoornissen ontwikkelen zich door verschillende risicofactoren, variërend van levensgebeurtenissen tot hersenchemie. Zelfs genetica kan een rol spelen.
 

Daarom groeit Angstbehandeling door microdosering verder dan een trendy manier om productiever te zijn. Het kan mensen helpen zich terug te trekken naar hun emotionele basis wanneer angst uit de hand loopt.

Angstbehandeling door Microdosering: Waarom wordt deze behandelmethode nu pas bekend?

In het begin van de 20e eeuw kon je bijna alle medicijnen nemen die je maar wilde, in elke gewenste dosis. De politiek heeft daar verandering in gebracht.

Het zou pas in de jaren zestig zijn, toen er meer krachtige medicijnen begonnen terug te keren naar de algemene bevolking. Psilocybine was een van hen.

In minder dan een decennium creëerde de impact van de verschillende maatschappelijke bewegingen de wens bij regeringen om de toegang tot magische truffels en soortgelijke producten te beperken. Daarom hebben veel landen het in de jaren zeventig verboden.

Daarom wint angstbehandeling door Microdoseren nu pas aan kracht als een potentiële bron voor angst en andere gezondheidsvoordelen. Naarmate mensen van mening veranderen over psilocybine en andere opties, vermindert dit de bureaucratie die onderzoekers moeten navigeren om onderzoek te doen.

In 2016 waren er nauwelijks gepubliceerde onderzoeken naar de mogelijke voordelen van psychedelische microdosering. Je kunt nu meer dan 400 verschillende kranten vinden die naar het onderwerp kijken.

Hoewel het onderzoek zich uitbreidt, moeten er meer studies van hoge kwaliteit worden gedaan om de eerste bevindingen van de gepubliceerde werken van vandaag te verifiëren. Dat komt omdat sommige artikelen stellen dat angst een bijwerking is van het microdoseringsproces, ook al is het doel om die gevoelens te verminderen met een regelmatig protocol.

Recensies suggereren dat microdosering van magic truffels de focus kan verbeteren, creativiteit kan aanmoedigen en de stemming kan verbeteren.

Het kunnen anekdotische getuigenissen zijn die deze informatie in sommige kringen voeden, maar het lijkt erop dat die verhalen waarheid bevatten. Onderzoekers kijken of psilocybine kan helpen in een algemene geestelijke gezondheidssituatie.

koop mini mexicana truffles

Hoe vaak moet je microdoseren voor de behandeling van angst?

Dosering bij angstbehandeling door Microdosering is heel belangrijk. De meeste mensen hoeven niet elke dag een microdosis magic truffels te nemen om hun angstsymptomen te verminderen. De beste protocollen zijn vaak intermitterend.

Veel mensen gebruiken een om de dag methode. Dat betekent dat ze hun microdosis op maandag innemen, dinsdag overslaan en deze op woensdag opnieuw gebruiken.

Een andere populaire keuze is om elke derde dag een microdosering te geven. Je zou het op maandag nemen, dinsdag en woensdag overslaan en dan op donderdag herhalen.

Als deze opties niet de gewenste resultaten voor uw angst opleveren, kunt u het ‘Firefighter Protocol’ kiezen. Dat betekent dat je vier dagen lang dagelijks magic truffels gebruikt voordat je drie dagen vrij neemt.

Je kunt het ook omdraaien om het drie dagen achter elkaar te gebruiken terwijl je vier dagen vrij hebt.

De reden waarom u deze pauzes in uw microdosering wilt hebben, is tolerantie. Wanneer u een middel gedurende lange tijd gebruikt, treedt er minder gevoeligheid voor de effecten op. Dat maakt de meeste voordelen ter discussie.

Dierstudies tonen aan dat psilocybine in magic truffels een angstremmend effect kan hebben. Wanneer de verbinding in ketamine aan ratten wordt gegeven, wordt de angstniveaus tijdens een doolhoftest waren lager.

Hoewel klinische instellingen bij mensen nog steeds zeldzaam zijn, zijn er in verschillende onderzoeken bied verhalen aan van mensen die langdurige verlichting van angst hebben gehad en depressie vanwege onregelmatige dosering.

Werkt alternatieve angstbehandeling door microdosering?

Als angst toeslaat, willen veel mensen zich onmiddellijk niet meer zo voelen. Het is normaal om nerveus te worden over belangrijke gebeurtenissen of veranderingen in het leven. Wat niet normaal is, is een angst die altijd aanwezig is of die uit de hand lijkt te lopen.

Paniekaanvallen kunnen van alles veroorzaken, van zweten en beven tot gevaarlijke hartkloppingen. Daarom is het cruciaal om te leren hoe je angst kunt stoppen. 

Angstbehandeling door Microdoseren is een optie. Je kunt deze aanvullende ideeën aan je psilocybine toevoegen om een meer praktische aanpak te creëren wanneer het niet lijkt alsof de magische truffels een positieve impact hebben.

1. Blijf in het huidige moment

Angst ontstaat door zorgen in de toekomst of spijt uit het verleden. Probeer in plaats van in die tijdzones te blijven, in het heden te blijven. Er zijn niet veel paniektriggers als je jezelf kunt terugspoelen naar wat er op dit moment gebeurt.

Probeer jezelf deze vragen te stellen om terug te gaan naar het heden.

  • Wat is er op dit moment aan de hand?
  • Ben ik veilig in mijn huidige situatie?
  • Wat kan ik doen om dingen op te lossen zodat ik beschermd ben?
 

De toekomst kan altijd veranderen. Spijt uit het verleden bepaalt niet wie je bent.

2. Verander je perspectief

Wanneer ernstige angst toeslaat, kunnen sommige mensen denken dat ze een hartaanval hebben. Hoewel deze gevoelens zorgwekkend zijn, zijn ze ook tijdelijk.

Zelfs als die gedachte niet helpt, is het essentieel om te onthouden dat paniek je vecht-of-vluchtmechanisme activeert. Het is het systeem dat werkt om je in leven te houden.

Als je kunt zien dat je lichaam door wil gaan, is het makkelijker voor je geest om in de huidige set en setting te geloven.

3. Verifieer je gedachten

Veel mensen die vaak met angstaanvallen te maken hebben, denken vaak aan het worstcasescenario. Probeer in plaats van je te fixeren op een mogelijk probleem realistisch te zijn met je gedachten.

In plaats van in twijfel of met zelfkritiek te spreken, moet je je observaties objectief benaderen. Het is oké om te zeggen dat je nerveus bent, maar herinner jezelf er dan aan dat je je op dit moment hebt voorbereid.

Zelfs als sommige dingen niet goed gaan, is niemand perfect.

Als je de geest kunt trainen om anders naar je angsten te kijken, is het veel gemakkelijker om door een rationele lens met je emoties om te gaan.

4. Geef jezelf de tijd om te ademen

Diepe ademhalingsoefeningen kunnen je lichaam helpen een kalme toestand te vinden. Hoewel er verschillende technieken zijn om te proberen, hoef je je geen zorgen te maken over het gebruik van een specifieke methode.

Focus op gelijkmatig in- en uitademen.

Als je deze techniek combineert met microdosering, kan het een krachtige manier zijn om je omstandigheden te herzien. Je zult merken dat je geest langzamer begint te worden en zijn middelpunt weer vindt.

5. Volg de regel van 3s

Dit idee zorgt ervoor dat je de focus van je geest verschuift naar iets anders dan angst. Noem na het innemen van je microdosis drie dingen die je in de omgeving ziet. Verplaats vervolgens drie lichaamsdelen, gevolgd door het opzeggen van de namen van drie mensen die je kent.

Als het voelt alsof je hersenen 100 mijl per uur willen gaan, kun je terugkomen op deze techniek, zelfs zonder de microdosis.

6. Sta rechtop

Als mensen zich angstig voelen, ze beschermen hun vitale organen.

Het is de reden waarom armen gekruist worden en het bovenlichaam voorover buigt. Die acties beschermen de longen, het hart, de lever en meer.

Als je kunt zien dat je deze lichamelijke reacties hebt, probeer dan je houding te veranderen om bewust rechtop te gaan staan. Trek de schouders naar achteren, ga zitten met de voeten uit elkaar en houd een open houding aan.

Deze acties laten je geest weten dat je de dingen nog steeds onder controle hebt.

7. Verminder hoeveel suiker je eet

Het is verleidelijk om naar suikerhoudend voedsel te grijpen als je je angstig voelt. Die snacks doen vaak meer kwaad dan goed, vooral omdat de extra energie je emotionele toestand naar nieuwe hoogten kan brengen. In plaats van zoeken naar iets zoets, probeer te drinken een glas water.

Als je je angstig voelt, staan alcohol, cafeïne en geraffineerde koolhydraten ook op de “vermijd het”-lijst.

Als je honger hebt, is een eiwitreep een fantastisch tussendoortje om te overwegen. Kies er een die niet veel suiker bevat.

Het doel is om uw energieproductie te vertragen om uw lichaam te helpen efficiënter te herstellen.

8. Kijk iets grappigs

Een van de beste manieren om angst te stoppen, is ook een van je meest toegankelijke opties. Als mensen lachen, verandert de mentaliteit.

Je maakt je nergens zorgen over als je goed kunt lachen!

Lachen heeft verschillende extra voordelen voor de geestelijke gezondheid. Humor kan zelfs het angstniveau verminderen meer dan sporten.

Alles wat een lach oproept, is een gezonde toevoeging. Het kan een show zijn waar je van houdt, misschien een film, of zelfs YouTube-clips van een favoriete komiek.

Microdosering voor angst: is het geschikt voor mij?

Angstbehandeling door Microdosering: De waarheid over angst is dat het bijna altijd erger is dan we denken. Daarom is het altijd nuttig om een second opinion te krijgen.

Als je je zorgen uit aan een persoon die je vertrouwt, kan het zeggen waar je aan denkt alles in een ander perspectief te plaatsen.

Soms zijn die technieken niet voldoende om je het gevoel te geven dat je de touwtjes in handen hebt. Dan zijn de voordelen van microdosering voor angst het overwegen waard.

Magische truffels zijn een uitstekende hulpbron vanwege hun psilocybine-potentieel. Bij Microdose Bros, we bieden hoogwaardige producten tegen een betaalbare prijs, zodat u de voordelen van deze verbinding kunt ervaren wanneer nodig.

Als uw microdoseringsprotocol niet nuttig aanvoelt, kunt u overschakelen naar een ander protocol. Sommige mensen voegen ook extra stressbeheersingstechnieken toe aan hun dagelijkse routine om hun angst onder controle te houden.

De beste stap die u vandaag kunt nemen, is een plan maken. Angst hoeft je leven niet te beheersen! Wanneer u microdosering en deze andere ideeën aan uw routines toevoegt, beschikt u over de nodige hulpmiddelen om een succesvol resultaat te creëren.

Microdosing | Utrecht Online Smart Shop Truffels | Koop Magic Truffels Online – Microdose Bros

Als je klaar bent om je voorraad in te slaan, Microdose Bros. heeft wat je nodig hebt voor een succesvolle microdoseerervaring. Met magische truffels, weegschalen en meer biedt onze online smartshop, gevestigd in Nederland, een totaalervaring voor alles wat je nodig hebt.

Koop je truffels online en discreet bij de MicrodoseBros.nl. Magische Truffels bevatten hoge hoeveelheden psilocybine.

Wil je meer weten over hoe je microdoseert? Lees erover in ons blog.

.
Bezoek voor al je vragen onze Instagram pagina voor meer info. Ons team staat voor je klaar ze te beantwoorden!